سندرم نفروتیک با کراتینین 4.7 آیا این جدی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با کراتینین 4.7 آیا این جدی

"سلام، من از سندرم نفروتیک و سطح کراتینین من رنج می برم 4.7 است. من در مورد چگونگی جدی این بیماری است. لطفا راهنمایی نگران هستم."

چطور هستید؟ ما درخواست خود را در مورد تشخیص خود را سندرم نفروتیک کردم و سطح کراتینین شما 4.7 است. بیماری خود را چقدر جدی است؟

عنوان شناخته شده است، سطح طبیعی کراتینین در اطراف 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است. در آن زمان این سطح شروع می شود به افزایش است، در حدود 50٪ یا بیشتر از عملکرد کلیه از بین رفته است.

برای تشخیص خود را سندرم نفروتیک و سطح کراتینین 4.7 است، وضعیت خود را در حال حاضر کاملا شدید با کاهش متوسط ​​عملکرد کلیوی. این یک مرحله مهم برای دریافت درمان های موثر در جهت جلوگیری از پیشرفت بیشتر بیماری کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه یا دیالیز است.

در علم پزشکی در حال حاضر، داروی گیاهی چینی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از گزینه های موثر برای مدیریت بیماری خود را به طور طبیعی است. با توجه به زیر مقدمه به طور کلی به عنوان مرجع خود است.

از طریق نرم افزار های خارجی از طب گیاهی چینی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند برای جلوگیری از پاسخ التهابی، گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، ضد انعقاد، کاهش و از بین بردن سموم مضر مانند کمپلکسهای ایمنی از بدن، تعمیر کلیه اختلال، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه در طول زمان. با عملکرد بهتر و بهتر کلیه، سطح کراتینین بالا خواهد شد خود به خود کاهش داده است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: